FAQ

Detail
Image

MIGRACJA KONT ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA - JAK WYSTĄPIĆ O ZWROT ŚRODKÓW?

W związku z nową odsłoną Warszawskiego Roweru Publicznego, Veturilo, użytkownicy tego systemu mieli do wyboru jedną z trzech opcji dotyczących ich konta:
  1. przypisanie konta do korzystania tylko z Veturilo (ZDM m.st. Warszawa),
  2. możliwość korzystania z wszystkich systemów Nextbike,
  3. całkowite zamknięcie konta z ewentualnym rozliczeniem.
Wydłużony termin na aktywację lub zamknięcie konta do końca maja zakończył się, ale zgromadzone środki osób:
  1. zarejestrowanych dotychczas w latach 2021-2022 w systemie Veturilo,
  2. zmigrowanych w poprzednich latach do ZDM (M.st. Warszawa),
które nie podjęły decyzji, zostały bezpiecznie przekazane do Zarządu Dróg Miejskich. Konta tych użytkowników zostały zdezaktywowane i jedyną opcją jest ubieganie się o zwrot środków. Użytkownicy korzystający z rowerów poprzez konto w systemie Nextbike nie muszą podejmować żadnych działań związanych z aktywacją swojego dotychczasowego konta.

Osoby chcące korzystać z Veturilo powinny założyć nowe konto w nowej edycji systemu. Konta aktualnie aktywne nie wymagają żadnej zmiany, a te zalecenia dotyczą tylko osób, których konta nie pozwalają na wynajem rowerów.
  1. W przypadku przeprowadzenia migracji konta do ZDM (m.st. Warszawa) w latach 2021-2023, prosimy o kontakt z ZDM.
  2. Jeżeli konto w Veturilo zostało założone w latach 2021-2022, ale migracja nie została dokonana do 31.05.2023, zalecamy skontaktowanie się z ZDM.
  3. W przypadku dokonania migracji w 2023 roku, gdy konto nadal nie jest aktywne, zalecamy kontakt z Nextbike.
  4. Jeżeli po migracji środki nie są widoczne na koncie, prosimy o kontakt z Nextbike.
  5. Wszystkie inne pytania lub problemy prosimy kierować do Nextbike.
Kontakt z Nextbike możliwy jest poprzez numer 19 115 lub e-mail [email protected].

OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA

OBSZAR UŻYTKOWANIA

WYPOŻYCZENIE/ZWROT

ROWER TYPU TANDEM

ROWER ELEKTRYCZNY

POSTÓJ

INNE

KOMPATYBILNOŚĆ